Tänasel Eesti Leivaliidu 25. tegutsemisaastale pühendatud konverentsil “Leiba ei asenda” ütles Leibur ASi tootearendusjuht Tiina Rühka, et tootjad peavad peab jälgima tarbijaharjumusi ja oskama ka mõistlikult eksperimenteerida.

Leiburi tootearendusjuhi Tiina Rühka sõnul tuleb tootearenduses jälgida maailmas levivaid trende ning neid ka Eestis rakendada. “Eesti inimesed reisivad aina enam ja proovivad uusi maitseid. See paneb ka tootjad proovile ja uusi tooteid välja mõtlema.” Samuti on Rühka hinnangul näha, et ostjad tahavad toodete tervislikkuse ja koostise kohta rohkem teada. “Inimesed on teadlikud erinevatest allergeenidest ja uurivad tootepakenditelt infot,” lisas Rühka.

Tiina Rühka tõdes, et uued tarbimisolukorrad loovad ka uusi toiduformaate. “Inimestel on pidevalt aega vähem, kui nad sooviksid ning see mõjutab ka nende tarbimisharjumusi. Seda on näha ka leivatoodete valikus, kus aina rohkem leiab näiteks suupistepalasid, kaasavõetavaid snäkke.”

Tagasi